marți, 11 decembrie 2012

Spanac cu ciuperci


Sau cum o banala cantina poate deveni sursa de inspiratie. Asta pentru ca reteta am preluat-o cu deosebita eleganta din meniul unei cantine din Pipera (mda, mi se intampla sa calc pragul unor asemenea stabilimente trebuie sa recunosc).

Combinatia e simpla si foarte gustoasa si avand in vedere simplitudinea ei am reusit sa o reproduc fara probleme. Pot spune ca a iesit un pic mai buna, dar nah asta pentru ca am fost eu generos la ciuperci si rosii. :)
Cum spanacul si rosiile au cam disparut din piete am apelat la o conserva de rosii cubulete (cirio) si la un borcan de spanac (raureni). Care spanac a fost o revelatie, foarte bun fata de ce am mai testat in ultima vreme.
La ciuperci n-am rezistat si am luat o caserola proaspete.

Ingrediente:
- un borcan de spanac din acela mai maricel (la 800g cred)
- o conserva de rosii cubulete
- o caserola (500g) de ciuperci
- cativa catei de usturoi
- ulei de masline, cam 3-4 linguri sa zicem
- sare si piper

Curatam ciupercile si taiem feliute.
Le calim in ulei de masline pana se inmoaie si se evapora tot lichidul lasat in timpul acestui proces.
Adaugam spanacul si rosiile plus usturoiul taiat marunt sau pisat.
Lasam cam 10 minute la foc mic si spre final potrivim de sare si piper.

Am pus langa si o fripturica de vita, pentru aportul de proteine bineinteles. :)
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu