miercuri, 27 noiembrie 2013

À Paris (partea a treia)

Gata, am revenit. :)
Nu m-am lasat de gatit, nu m-am lasat de blog doar ca am fost un pic cam ocupat.
N-are sens sa detaliez cu ce am fost ocupat pentru ca ar trebui sa intru in domenii cumva indigeste pentru multi, si cand zic asta ma refer la programare si alte chestii conexe, una mai interesanta decat alta. :))

Partea buna e ca munca mea a fost incununata cu o deplasare la Paris si nu numai (am ajuns si pe undeva intre Angers si Rennes, unde vrand nevrand am luat contact cu bucataria locala).
Trecand peste faptul ca toata aventura a fost un pic cam obositoare, pot spune ca a meritat din punct de vedere culinar (si profesional de altfel).

Eh, gata cu vorbaria, sa trecem la poze. :)

Prima etapa - Bel Air (un sat de 500 locuitori), la un mic hotel cu un restaurant deosebit

Vita cu sos de ciuperci, piure de legume de toamna si inca cateva garnituri neidentficate.


Continutul piure-ului de mai sus venit direct de la chef pe un biletel, asta dupa ce l-am laudat la fatuca care m-a servit si dupa ce am intrebat ce contine. :)


Desertul care a urmat. :)



Etapa a doua, targul de pe Champs Elysees

Multa ciocolata


Varii specialitati, ceva vinuri si cola (!?!?!)


Omniprezentele macarons


 Bar de supa


Unde ne-am delectat cu o supa de dovleac absolut delicioasa precum si una de cartofi cu jambon (care din pacate nu a fost imortalizata prea bine)


Peste afumat la fata locului  


Etapa a treia: paradisul dulciurilor (ma rog, al ciocolatei mai exact) 



 Melcisori de diferite feluri



Macarons (este ca aveti un deja-vu)? :))


O corabie de ciocolata...



Caramele

 Ciocolata, iar...


 Ultima etapa: milfeuille si eclar cu lamaie, undeva in Monmartre



Si ca bonus, in premiera absoluta pentru piata romaneasca: aparatul, pardon automatul de baghete (unde bagi fisa si iese bagheta aburinda), cu care m-am interesctat in mod si cu totul intamplator. :)


Si cam atat.
À bientôt! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu