duminică, 11 septembrie 2011

Salata Caesar (varianta)


Nu este chiar conform cu reteta originala, dar atata vreme cat rezultatul este bun, ce mai conteaza ... :)
Reteta asta am pescuit-o la un restaurant, ne-a placut atat de mult incat am zis ca trebuie neaparat sa incercam si acasa.

Ca o paranteza, mi se intampla destul de des sa ma inspir din meniurile restaurantelor pe care la frecventez.
Mai ales la salate si pizza unde lucrurile sunt destul de clare (adica o data ce ai ingredientele, reteta e ca si facuta). :)

Ingrediente (2 portii):


- 200g piept pui la gratar sau fiert (eu unul l-am fiert, dar motivatia a fost foarte simpla, n-aveam nici un chef sa spal gratarul)
- o punga mix salata (ce ar tb sa contina salata verde, radicchio, etc; asta in caz ca nu gasiti la punga)
- 12-13 fileuri de ansoa
- 100 ml smantana
- crutoane (si de data asta am prajit niste paine si am taiat-o cubulete)

Intai preparam dressing-ul. Taiem 2-3 fileuri de ansoa marunt marunt si amestecam le cu smantana si dam la frigider. Sau si mai bine, puteti baga la robot/blender ca sa se amestece cum trebuie.

Taiem pieptul de pui cubulete, amestecam cu salata, crutoanele si restul de ansoa. Adaugam dressing plus zeama de la jumatate de lamaie, amestecam bine si gata.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu