joi, 27 septembrie 2012

Rue Mouffetard, Paris


Gata, am revenit.
Motivul acestei absente a fost o oarescare lipsa de timp urmata de o plecare la Paris in interes de serviciu.

Nu o sa pun o reteta direct ca sa nu fie socul prea mare dupa atata pauza. :))
Asa ca in replica o sa va delectez cu cateva imagini surprinse pe Rue Mouffetard.
Acum probabil ca multi o sa se intrebe ce este Rue Mouffetard?
Ei bine, este o strada (straduta mai degraba) pietonala din Paris, undeva prin arondismentul 5 in cartierul Saint-Germain.
Este populata cu o gramada de restaurante iar duminica se transforma in piata. Nu imi este foarte clar daca si in alte zile, puteti verifica eventual.
Ideal ar fi sa ajungeti in prima parte a zilei, ca sa prindeti tarabele deschise. :)

Ei, si acum gata cu vorbaria, sa lasam pozele sa vorbeasca.


sare de Himalaya sub forma de veioze cu dubla utilitate banuiesc, accesoriu plus o mica rezerva de sare de cea mai buna calitate :))





branzeturi fel de fel, ca deh vorbim de Franta, nu? :)





sa nu uitam nici proteinele



de diferite feluri ...



Ei, si la final cireasa de pe tort, sau de pe tarta poftim. La un moment dat am ochit o boulangerie cu ditai coada atasata. Potrivit principiului ca unde e coada e si marfa de calitate mi-am irosit un pic din timpul meu pretios. Iar asteptarea nu a fost in zadar ....


Am luat niste tarte sarate plus niste tarte dulci pe care le-am executat la botul calului, intr-un parculet. :)
Mai exact:

un fel de tarta pizza cu ton si seminte, extrem de interesanta

crumble cake cu fructe de sezon si o tarta cu branza cu fructe de padure
Mai are sens sa va explic cum au fost ... ? Mmmmmmm. :)
Plus o bagheta, cea din poza de la inceput. Foarte buna si ea, dovada muscaturile repetate.




La final sa nu uitam nici sectiunea de fructe.

Si cam atat, banuiesc ca ajunge nu? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu