luni, 11 februarie 2013

Bucataria sultanului Suleyman


Stiu ca pare ciudat dar chiar asa se chema. :)
Ma refer la carciuma turceasca ce tocmai s-a deschis langa mine.

Langa mine, adica pe sos Oltenitei la Geamuri multe langa administratia financiara.

Cum sunt mare amator de bucataria turceasca m-am si infiintat sambata la pranz si pot spune ca am fost cat se poate multumit.
Mancarea e buna si preturile sunt decente. Din ce am remarcat eu e implicat in afacere domnul care are macelaria turceasca de langa, macelarie ce o frecventez de ani buni si pe care o recomand de asemenea.

Am mancat un sarma beyti eu si un kebab de vinete sotia.



Din partea casei am primit niste salatele (obicei prezent la cam toate restaurantele turcesti) plus niste mini-lahmacun.
Mai puneti si doua efes (!) si iese totalul de 66 lei.

Daca se pastreaza calitatea sigur o sa ii mai trec pragul. :)

P.S. Nu e post platit sau reclama, chiar mi-a placut si in plus mi-am propus ca din cand in cand intre doua retete sa mai prezint locurile unde se mananca bine in Bucuresti. Pofta buna!

5 comentarii:

  1. Tinand cont ca nu prea intra nimeni pe blogul asta, nu te suspectam de reclama mascata

    RăspundețiȘtergere
  2. Da si cand or intra ... atunci sa te tii :))

    RăspundețiȘtergere
  3. buna mancarea....la fel si bere :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai, eu v-am zis ca va duc undeva frumos ... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. bine mha modestule :))...mancarea buna, cu organizarea stai prost :)))

    RăspundețiȘtergere