luni, 25 februarie 2013

Canta Cuisine, Busteni

Weekendul trecut l-am petrecut la Busteni.
Ocazie tocmai buna ca sa vizitam castelul Cantacuzino. Castelul il remarcasem inca de anul trecut dar nu stiu cum s-a facut ca atunci am ales alte activitati si in replica l-am ignorat cu eleganta.

Castelul este chiar interesant si merita vizitat. Are o istorie destul de romantata asupra carora nu voi insista foarte mult. Pot sa va spun ca a petrecut o vreme in custodia ministerului de interne (pe vremea comunistilor) care cu finetea caracteristica au acoperit cu vopsea motivele de pe pereti. Vopsea care acum usor usor va fi decopertata pentru a restaura aspectul original.

Eh, sa lasam motivele de pe pereti deoparte si sa revenim la ale noastre. Adica la restaurantul din incinta castelului. :)

Caci se pare ca este singurul castel din Romania cu restaurant functional. Am aflat asta dupa ce am servit masa, de la un domn amabil, ospatar sau sef de sala (nu imi este inca clar ce functie ocupa).

Sincer sa fiu cand i-am trecut pragul m-am asteptat la niste scoruri destul de mari si la o mancare maxim decenta dar m-am inselat.
Mancarea a fost foarte buna. Meniul este destul de vast si are atat o sectiune internationala cat si una romaneasca. Noi am mers pe romanesc si nu am regretat. Felurile sunt un pic interpretate iar prezentarea este deosebita.

Am luat o supa crema de broccoli,

 
o ciorba de vacuta, un medalion de porc cu risotto si varza de bruxelles (cel din poza de sus) si un cheesecake.

Toate extrem de bune, mai putin cheesecake care a fost destul de banal.
Totalul, in caz ca intereseaza pe cineva a fost 77 lei (in care intra si o apa minerala mare).

Singurul minus a fost timpul de servire. Dintr-un motiv oarecare toata afacerea a durat destul de mult.
Poate fiindca stabilimentul a fost deschis de curand si procesele tehnologice inca nu merg ca unse, cine stie.
Oricum, daca sunteti cu trenul ar fi bine sa luati aspectul asta in calcul ca sa n-aveti vreo surpriza. :)

Oricum, una peste alta recomand.
Pofta buna!

2 comentarii:

  1. supa crema de brocoli alb (?) intr-o farfurie alba - eu cred ca tot la interne sunt.

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    Mah, supa nu era chiar atat de alba in realitate.
    Acum ce sa zic, nici camerele astea de mobil nu sunt culmea tehnologiei. :)

    RăspundețiȘtergere