sâmbătă, 4 iunie 2016

Salata de vinete cu nuci

O alternativa la clasica salata de vinete (cu sau fara ceapa) :)

Ingrediente:
- 300-400g vinete coapte si curatate (din fericire eu aveam asa ceva in congelator)
- o mana zdravana de nuci puse la hidratat macar o ora
- o ceapa mica sau doua cepe verzi (taiate marunt0
- un catel de usturoi, pisat
- o mana de patrunjel taiat marunt
- ulei de masline
- lamaie
- sare, piper

Reteta este foarte foarte simpla (presupunand ca aveti vinetele gata pregatite ca in cazul meu).
Se amesteca toate ingredientele si gata. :)
La uleiul de masline si lamaie nu am dat cantitati pentru ca le-am potrivit dupa gust. La fel si cu sarea si piperul.

Reteta merita incercata, uleiul de masline si lamaia ii dau un aer mediteraneean, foarte proaspat.
Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salata de vinete este preferata mea, dar am facut-o pana acum doar in modul clasic (reteta de la mama). Cred ca o sa fac si eu aceasta reteta si o chem pe mama la degustare :)))

    RăspundețiȘtergere