luni, 28 martie 2011

Pizza Pollo e funghi


Ingrediente:
- 200g piept de pui
- 1/3 punga hribi uscati (punga de 50g)
- 200g mozarella (eu am folosit de bivolita)

Inainte de toate, hribii.
Ar trebui pusi la hidratat (adica pusi in apa caluta), cam cu 1h30-2h inainte. Daca luati proaspeti nu mai e nevoie. Daca luati congelati cred ca ar fi bine sa ii decongelati si apoi sa ii scurgeti bine. Parerea mea.

Apoi, blatul.
Blatul il fac la masina de paine (care are un program special pentru aluat de pizza) si in felul asta scap de orice stres. De asta nici nu am dat ingrediente pentru ca variaza in functie de tipul masinii. Singura mentiune e ca pentru doua tavi standard de cuptor am folosit optiunea de 750g (si mi-a ajuns pentru doua pizza).
Oricum, se gasesc foarte multe retete de blat pe net asa ca nu ar trebui sa fie o problema. :)

Eh, o data ce avem blatul treaba devine destul de simpla.
Punem pieptul de pui la gratar il tinem pana se face apoi il taiem fasiute subtiri.
Presaram un pic de faina in tava ca sa nu se lipeasca apoi punem blatul intins.

Fac o paranteza aici daca tot veni vorba de intins, am un sucitor luat din magazin care se numeste ... care se numeste ......
Ei bine, desi pare greu de crezut se numeste Apollo 2. :))
Multa vreme m-am intrebat de ce tocmai Apollo, din cate imi aduc eu aminte mitologia romana nu face referinta la sucitoare.
Hai sa zicem daca era Bachus sau Cupidon mai intelegeam: un sprit prelungit, o dragoste neimplinita si una-doua se ajunge la un sucitor in cap. Dar asa??
De asemenea nu am reusit sa inteleg de ce tocmai Apollo 2.
Din pacate nu am reusit sa dezleg decat partea a doua a misterului. Apollo 2 pentru ca mai exista si un Apollo 1, care este ceva mai mic. Logic, nu? :)

Ok, sa revenim.
Ungem blatul cu smantana, eu am pus cam 4-5 linguri.
Punem ciupercile, puiul si mozarella plus un pic de sare si piper.


Dam la cuptor pentru 7-8 minute. Atentie, pizza se face la temperatura foarte mare. Eu incing cuptorul la maxim (270 grade) cam 10-15 minute si de abia dupa aia bag pizza.
Dupa ce au trecut timpul, scoatem de la cuptor si cat e fierbinte presaram cu un pic de parmezan ras.
Si gata, pizza in 15 min. Asta daca nu socotim blatul care are un program de 1h30 ... :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu