miercuri, 2 mai 2012

Supa crema de rosii, linte si lime


Cum in ultima vreme GoodFood-ul nostru autohton s-a cam lasat pe tanjeala am decis sa merg direct la sursa. Nu de alta dar se pare ca oricum majoritatea retetelor vin mai nou doar de la publicatia mama.
Nu stiu ce s-a intamplat, dar varianta noastra locala pare sa treaca printr-o perioada de tranzitie, cumva parca incearca sa se reinventeze si nu reuseste, naiba stie.
Ma rog, sper sa isi revina ce sa zic, pentru ca de multe ori mi-a fost sursa de inspiratie in trecut, trebuie sa recunosc. :)

Asa, ca sa nu ma lungesc pe site-ul good food uk am gasit reteta asta.
Reteta care s-a dovedit foarte buna asa ca mi-am luat libertatea sa o prezint si eu.

 Ingrediente (pentru 2 persoane):
- 1 ceapa, taiata mai grosier
- 1 morcov ceva mai marisor ras sau taiat cubulete
- 1/2 lingurita rasa de chimion pisat in mojar
- 4 linguri de linte rosie
- 1 conserva de rosii (la 400g)
- 400 ml supa de legume sau apa
- 1 lime (eventual inca unul pentru servit)
- 2 linguri ulei de masline
- sare si piper

Calim ceapa si morcovul in uleiul de masline pana se inmoaie, nu mai mult.
Adaugam chimionul si lasam aprox 1 minut.

Punem si lintea, rosiile si supa si lasam sa fiarba la foc mic 15-20 minute (pana se inmoaie bine lintea).
Pasam in blender sau direct in oala folosind un blender vertical si apoi adaugam zeama si coaja rasa de la lime. Atentie, chiar daca cantitatea e mica folositi o oala cat mai inalta (in cazul in care folositi un blender vertical). :)

Potrivim de sare si piper si aia e. Mai simplu nici ca se putea.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu