miercuri, 3 octombrie 2012

Tocana picanta de vitel


Picanta si rapida, sa fie clar da?
Combinatia asta mi-a iesit in urma unei improvizatii de moment. Cu o zi inainte am executat o pizza mexicana, in urma careia m-am ales cu niste fasole rosie si jumatate de cutie de rosii pasate.
Pacat de ele mi-am zis mai ales ca tocmai ne pricopsisem cu niste carne proaspata de vitel. Asa ca m-am apucat de treaba.
Ingrediente (pentru 2 persoane ceva mai flamande):
- 400g pulpa de vitel (taiata cubulete)
- 100g fasole rosie pre-fiarta (din conserva)
- 200ml rosii pasate (am folosit jumatate de cutie cirio)
- 1 ardei gras mai mare (taiat fasii)
- 2 cepe medii (taiate marunt)
- 1-2 rosii taiate feliute sau cubulete
- 2 catei de usturoi (taiati marunt sau pisat)
- 1-2 ardei iuti (taiati marunt)
- 1/2 sau 1 lingurita chimen; chimenul o sa tb pisat un pic in mojar in prelabil
- 1/2 sau 1 lingurita boia 
- 4-5 linguri de ulei 
- sare si piper

Punem la calit ardeiul in ulei pana incepe sa se inmoaie.
Adaugam ceapa si dupa un minut adaugam carnea de vitel taiata si rosiile
Dupa ce legumele s-au inmuiat bine si carnea de vitel s-a colorat pe toate partile adaugam toate ingredientele ramase. Punem sare si piper (din belsug, ca deh e picanta reteta).


Lasam pe foc cam 10 minute, nu mai mult ca se duce gustul de rosii! (daca sosul vi se pare prea gros puteti adauga un pic de apa sau vin, eu am pus cam jumatate de pahar cred)
Pe tot parcursul retetei ar fi bine sa amestecati din cand in cand, mai ales la inceput pana sa puneti rosiile pasate.

Garnitura? cartofi piure evident :)

Simplu, este?
Pofta buna, pam pam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu