sâmbătă, 10 august 2013

Restaurant corean SSAM


 La SSAM am ajuns (impreuna cu colegii mei) sedusi de un banal voucher groupon.
Cum de mult urmaream sa aprofundez subiectul voucherul cu pricina a picat la fix.
Si a meritat, a fost o experienta cat se poate de interesanta pe care sper sa o pot repeta cat de curand.

Am incercat asa:


Coltunasi umpluti ce ceva carne de porc, buni dar oarecum comuni, adica chestii similare am mai mancat si prin alte restaurante asiatice..


Rulouri de oua, practic un fel de omleta cu legume rulata.



Pulpe de pui cu legume. Foarte bune, un pic picante. Se fac pe loc, adica in mijlocul mesei se pune o plita pe care se gateste carnea, in timp real cum ar veni. :)



Ceafa de porc la gratar (foarte bine marinata, a iesit extrem de frageda).
La fel, si asta a fost gatita pe loc in fata noastra pe un mini-gratar cu carbuni, amplasat tot in mijlocul mesei.
Mi-a placut atentia acordata detaliilor. Dupa prima tura de carne gratarul a fost schimbat astfel incat resturile arse de la prima tura sa nu afecteze gustul ulterior.

Atat puiul cat si porcul au fost insotite de dovlecei, kimchi (varza murata) si ceapa murata plus un bol imens de verdeturi (frunze de susan si salata verde).
In plus au mai aparut si niste sosuri, ceva gen pasta de chilli picant.


Initial am crezut ca frunzele sunt pentru salata dar m-am inselat.
Frunzele de susan aveau rolul unor lipii, sa zicem. Adica mai pe romaneste am facut un fel de saorma cu frunze de susan, cu carne, legume si sosuri. :))
Delicios de altfel, sincer sa fiu nu mai mancasem frunze de susan pana acum (sunt foarte aromate de altfel).

Cum eram singurii clienti la ora pranzului am aflat mai multe detalii despre restaurant. Patronii au niste gradini pe undeva pe langa Ploiesti, de unde vin si legumele. In afara de asta mai aprovizioneaza si alte localuri de profil.

Restaurantul este situat in Pipera, cum veniti dinspre OMV si Toyota si o luati inspre centura/voluntari, treceti de lacul de pe stanga (ma rog, mini-lac) si la aprox 200 m pe stanga gasiti SSAM.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu