luni, 26 august 2013

Pizza cu pesto



Cum vara e cam pe duca ar fi bine sa profitati de busuiocul care inca se mai gaseste in piete.
Si cum sa va explic eu, pizza de fata e numai buna pentru asta.
Personal am inclus-o in top 3 personal si credeti-ma, asta spune multe ... ;)

Ingrediente (pt o pizza cu diametrul de 34cm):
pt pesto:
- 2 linguri seminte de pin
- 3 linguri parmezan ras (preferabil ras de voi, si nu din acela gata ras)
- 2 maini de busuioc proaspat
- 2 catei de usturoi
- 3 linguri ulei de masline
- sare, piper (dupa gust)

pt restul:
- 200-250g mozarella
- 1-2 rosii ceva mai coapte (taiate felii subtiri)
- 150-200g piept de pui (la gratar sau fiert si apoi taiat cubulete)

Blatul l-am facut la masina de paine, ceea ce va recomand si voua, nu de alta dar economisiti o gramada de timp. Asa ca nu mai dau reteta, fiecare masina are programul ei.
Doar o sa mentionez ca pt forma de 34 cm va tb cam 300-350g de coca.

Eh, o data lamurita problema blatului sa incepem cu pesto.
Punem toate ingredientele la blender si amestecam pana se omogenizeaza. Daca cantitatea de ingrediente e prea mica si blenderul nu percuteaza mai adaugati un pic de apa.
Oricum o sa tb sa puneti un pic de apa ca sa obtineti un pesto usor fluid (ca sa se poate intinde pe blat).

Intindem blatul si il ungem cu pesto. Adaugam mozarella taiata felii si apoi presaram pieptul de pui. Asezam si rosiile (ca idee ar tb sa puneti un pic mai multe fata de cum am pus eu in poza, am constatat ca ar mai fi mers ceva mai multe)
Dam la cuptorul incins la 250 grade pt 8-10 min (pana se topeste branza si se rumeneste un pic).

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu