marți, 3 iulie 2012

Salata de ton si fasole rosie


Nu stiu cum se face dar cateodata se intampla sa am momente in care pur si simplu nu am chef de gatit.
O fi caldura de vina, o fi lenea de vina, cine stie ...
Ei bine, nu trebuie sa disperam. Exista solutii pentru momentele acestea de restriste. :)
O solutie, cea mai la indemana de altfel, este mersul la restaurant. Aici nu va mai dau detalii, stiti ce trebuie facut.

Celalta solutie consta intr-o abordare ceva mai minimalista a cinei. Adica ceva usor si rapid, care sa nu implice prea mult efort si care sa exceleze la raportul timp alocat/calitate produs finit.
Reteta de azi se incadreaza perfect in aceasta categorie si in plus se potriveste si cu sloganul (clasic deja): nici o masa fara peste.  :))
Ingrediente:
- 1 conserva de ton (bucati neaparat, nu maruntit)
- 1 ceapa rosie mica/medie, sau cateva fire de ceapa verde (eu am folosit doua cepe mai intermediare asa, genul care se mai gasesc in perioada asta a anului, nici verzi dar nici uscate)
- o mana de patrunjel
- cam 150g fasole rosie (eu am folosit din conserva, din ratiuni de comoditate evident)
- 2-3 linguri ulei de masline
- lamaie (dupa gust)
- sare si piper (la fel)

Taiem ceapa fasii apoi tocam patrunjelul ceva mai mare.
Amestecam cu tonul si fasolea rosie. Adaugam uleiul de masline si lamaia si potrivim de sare si piper.
Aveti grija cand amestecati, fiti cat se poate de delicati, nu de alta dar riscati sa sfaramati boabele de fasole si o sa cam pierdeti la capitolul prezentare.

Si cam asta e, simplu si la obiect, pam pam. :)
Pofta buna!

Un comentariu:

  1. Arata minunat sis e face ff simplu! Cu toata zinceritatea, azi o incerc! Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere