marți, 3 iulie 2012

Tarta cu caise si alune de padure


Acum ceva vreme am incercat o tarta cu prune si alune de padure. Rezultatul a fost de-a dreptul fabulos si multe vreme am suspinat dupa ea (mai ales in extra-sezon cand nu sunt disponibile prunele romanesti dulci si zemoase). :)

Asta pana zilele trecute cand am avut o revelatie, ce-ar fi sa iau tarta cu pricina si sa inlocuiesc prunele cu caise?
Zis si facut, am reluat reteta si pot spune ca mana pe inima ca rezultatul este cel putin la fel de bun.
Asa ca daca mai prindeti ceva caise prin piete n-ar strica sa incercati. Eu unul am avut noroc de o batrana foarte cooperanta care m-a lasat sa le si aleg.
Caisele nu trebuie sa fie foarte coapte pentru ca exista un risc sa nu creasca aluatul ca lumea dar nici prea crude pentru ca nu o sa aiba gustul care trebuie. Trebuie sa fie coapte si atat. :)

Nu are sens sa reiau reteta (deh, evit copy-paste, deformatie profesionala) asa ca o sa ma rezum la o pune un link catre tarta cu prune si mai departe va descurcati voi.
O mica observatie doar, am pus ceva mai multe fructe, cam 600g in loc de 500g cat prevedea reteta originala.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu