duminică, 7 aprilie 2013

Restaurant Vaca Muuu


La Vaca Muuu am ajuns (eu si colegii de la birou) sedusi de mirajul unui meniu de pranz.
Partea frumoasa e ca desi am apucat sa ii calc pragul de 3-4 ori (la pranz de fiecare data) nu am reusit nici pana acum sa incerc meniul cu pricina. :))

Asta pentru ca hamburgerii din meniu mi-au trezit curiozitatea chiar la prima incursiune.

Dupa cum bine stiti mi se pare interesanta reinventarea conceptului de fast-food si aducerea lui in sfera slow-food, adica pizza, hamburgeri, etc gatite cu grija folosind ingrediente de cea mai buna calitate.
M-am jucat si eu la mine in bucatarie cu ceva pizza si hamburgeri si rezultatele au fost promitatoare.
Evident, cu riscul de a ma repeta o sa mentionez ca bucatele de mai sus chiar daca sunt gatite cu ingrediente premium nu reprezinta cea mai buna alegere din punct de vedere nutritional, asta datorita combinatiei intre carne, branza, paine, etc. Asa ca ar fi bine sa incadrati mesele de genul asta la categoria exceptii, da? :)

Eh, dupa aceasta mica introducere sa revenim la burgeri nostri. Pe scurt, au fost deliciosi, foarte aproape de perfectiune si credeti-ma ca am mancat ceva burgeri artizanali la viata mea prin diverse pub-uri din UK, adica cu alte cuvinte etalonul meu nu este tocmai Mac. :)
Carnea a fost de calitate, in cantitate mare si foarte bine preparata, in final burgerii au iesit un pic suculenti, exact cum trebuie.
Evident, un lucru atat de bun trebuia sa aiba si un dezavantaj. In cazul de fata singura problema a fost pretul un 'pic' cam piparat, un hamburger fiind intre 37 si 42 lei (daca am retinut exact).

Pe langa hamburgeri stabilimentul (ca orice steak-house care se respecta) mai ofera o selectie impresionanta de fripturi de vita (mai mult sau mai putin maturate si mai mult sau mai putin angus) basca diverse salate sau platouri. Ca o paranteza platouasele alea arata demential, am zarit cu coada ochiului ceva burrata si mezeluri italiene care aratau destul de promitator.

Una peste alta, recomand. Nu e de mers in fiecare zi (ca la orice steak house), dar merita incercat macar pentru a gusta un hamburger premium, daca nu pentru fripturile alea scumpe si bune. :)))

Ca si localizare se afla langa Piata Floreasca in locul fostul Genin (restaurantul nu saormeria). Care Genin din fericire nu a sucombat ci doar a decis sa isi schimbe numele si sa se mute undeva pe langa gradina Icoanei. Cu proxima ocazie o sa sa ii fac un review si lui stati linistiti. :)

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu