duminică, 27 noiembrie 2011

Vitel sotat cu praz


Cine este cuminte si gateste bine este rasplatit, cam asta ar vrea sa sugereze reteta asta.:))
Caci de data asta vioara intai a fost sotia mea, de fapt vioara intai si singura pentru ca eu n-am miscat un deget. Contributia mea s-a rezumat la faptul ca am savurat aceasta minunatie si cam atat. :)

Ingrediente:
- 2 fire de praz
- 400g de carne macra de vitel (pulpa taiata felii in cazul de fata)
- 1 lingurita ulei de masline
- 20g de unt
- 1/2 pahar de vin alb sec sau demi-sec
- 1 pahar de lapte
- 1/2 legatura de patrunjel
- 1 lingurita de cimbru uscat
- 1 lamaie


Se prajesc bucatile de vitel in ulei si jumatate din cantitatea de unt. In timp ce sa prajesc le presaram cu un pic sare si piper.


Dupa ce s-au rumenit le punem deoparte. Taiem o parte din partea verde a prazului (cam 10 cm) o aruncam si restul il taiem fasii.
Adaugam si untul ramas si calim prazul timp de 5 minute, acoperit.

Dupa ce s-a calit adaugam vinul, carnea, laptele, patrunjelul si cimbrul. Punem un capac si lasam la foc mic cam 45 de minute.
Cam cu 20 de minute inainte de final adaugam sucul de la jumatate de lamaie apoi potrivim de sare si piper.


Cand servim adaugam si celalalta jumatate de lamaie, taiata felii subtiri.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu