luni, 12 decembrie 2011

Chiftele cu vita si migdale


Tot la cuptor, ca de obicei.
Mda, nu stiu cum se face dar de fiecare data preparatele destinate tigaii ajung la cuptor in cazul meu.  :)

Ingrediente (pentru 2-3 persoane):
- 400-500g carne de vita tocata; eu am folosit pulpa pe care mi-am tocat-o singur (mai nou sunt fericitul posesor al unei masini de tocat carne primita cadou de la colegii de servici; masina care a contribuit decisiv la fabricarea acestor burgeri de curcan)
- 100g migdale prajite si maruntite bine bine
- 1 ceapa rosie data pe razatoare
- 2 catei de usturoi pisati marunt
- 1 ou
- 2 linguri de pesmet
- 1 lingurita de boia
- 2 linguri ulei de masline
- 1 mana de patrunjel tocat marunt

Amestecam bine toate ingredientele si apoi potrivim de sare si piper (cam o lingurita de sare; piper dupa gust).
Formam chiftelute rotunde cu diametrul de 3-4 cm si le asezam frumos intr-o tava tapetata cu hartie de copt.
Dam la cuptor la 180 de grade cam 30-40 minute sau pana se rumenesc frumos. O sa trebuiasca intoarse la un moment dat dupa ce au apucat sa se rumeneasca pe o parte.

Ca garnitura am mers pe niste humus plus o salata de varza rosie cu lamaie.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu