sâmbătă, 24 decembrie 2011

Peste cu legume


Ceva usor, pre-Craciun. :)

Ingrediente (pentru 2 persoane):
- 300-400g file de peste alb, eu am folosit merluciu
- aprox 15 fire de chive (cred ca i se spune si cepsoara), se gaseste pe la majoritatea super-marketurilor
- 1/2 lingurita de busuioc uscat
- 5 linguri de ulei de masline
- 400g mix de legume congelate
- 1 cubulet de unt
- sare si piper

Amestecam cepsoara taiata marunt (10 fire) cu busuiocul si uleiul de masline. Adaugam sare si piper.
Asezam fileurile de peste intr-o tava tapetata cu hartie de copt, le stropim cu uleiul de masline de mai sus si le dam la cuptor pentru 30 min pana se rumenesc un pic.

In cazul meu a durat ceva mai mult, asta din cauza pungasilor care ambaleaza pestele congelat. :)
Desi l-am dezghetat ca la carte si apoi l-am si scurs un pic tot a mai lasat o gramada de apa la cuptor. Care a trebuit indepartata bineinteles.
Asa ca daca folositi peste congelat ar fi bine ca dupa dezghetare sa il mai lasati la scurs cateva ore bune intr-o sita la frigider.


Ok, sa lasam la o parte tehnicile 'revolutionare' de congelare folosite in ziua de azi si sa trecem la legume.
Le-am pus gata congelate la aparatul cu aburi timp de 10 min, si apoi le-am sotat cu unt pret de cateva minute. Bine ca nu au lasat si astea apa. :))
Am potrivit de sare si piper si gata.

La final presaram restul de cepsoara/chives taiate peste si servim cu un pic de lamaie. A iesit foarte bun, pestele a avut o aroma subtila, iar legumele au iesit la fix.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu