luni, 13 februarie 2012

Salata coleslaw


Versiunea 'economica' a salatei coleslaw am descoperit-o acum multi ani la KFC. Mi s-a parut foarte interesanta, total diferita fata de salata de varza cum o stiam eu.
Un singur lucru ma deranja: marimea portiilor, nu de alta dar portia standard de la KFC se rezuma la o cutiuta care imi ajungea fix pe o masea.
Dupa ceva vreme serviciul m-a tot purtat prin Anglia, pentru perioade destul de lungi de altfel. Unde supriza, salata coleslaw se gasea la ditai caserolele in orice super market. A fost o perioda buna, ce sa zic .. :))

Eh, de curand am descoperit varianta asta intr-o carte a lui jamie oliver. Varianta mult mai buna fata de ce stiam eu. Bine, ca sa fie treaba ca lumea am mai operat eu niste mici modificari, dar asta fara a altera conceptul primordial de salata coleslaw, bineinteles. :)

Ingrediente (pentru 4-6 portii):
- 1/2 de varza alba mica
- 1/2 de varza rosie mica
- 1 mar mai maricel
- 2 morcovi medii
- o ceapa mica rosie
- o legatura mica de patrunjel
- zeama de la o lamaie- o lingura de mustar
- 4-5 linguri sanatoase de iaurt gras (cedra de la napolact de exemplu)
- sare, piper

Taiem varza fasii subtiri (eu unul am bagat la robot, dar nu pe razatoare, exista un fel de disc care feliaza).
Radem morcovul si marul apoi taiem ceapa marunt. La fel procedam cu patrunjelul, il taiem marunt si pe el.

Amestecam toate ingredientele, potrivim de sare si piper si gata.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu