joi, 4 august 2011

Pizza tre formaggi


Sau pizza cu branza, asta asa ca sa lasam un pic ifosele la o parte si sa comutam in romana. :))
Trei tipuri de branza mai exact.

Ingrediente:
- legat de blat n-ar fi prea multe de zis, l-am facut la masina de paine (zero efort, bineinteles). Am detaliat eu un pic la pizza pollo e funghi .
- sos de rosii, foarte simplu si asta, detalii la pizza cu sardine.
- 200-250g mozarella
- 100g ementaler
- 150g gorgonzola (eu am pus 100g, dar ar mai fi mers un pic de aia zic 150g)
- piper proaspat macinat (neaparat); eu am folosit chiar sfaramat deoarece tocmai ce mi se terminase piperul din rasnita (din acea de unica folosinta) asa ca am sfarmat repede niste boabe in mojar.

Atentie, nu mai puneti sare, ementaler si gorgonzola au ele sare oricum asa ca nu mai e nevoie.

In rest, treaba e simpla (ca de obicei). :)
Un pic de faina in tava peste care punem blatul intins subtire.
Apoi punem 5-6 linguri de sos de rosii plus branza taiata feliute.
Incingem bine cuptorul la temperatura maxima si dam la cuptor pentru 8-9 minute, cam asa.
Si gata, pac pac, doi-zero.
 

Am uitat sa mentionez, a fost buna. ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu